- Fer, pensar, comunicar - Presentació on es fa esment d' aquests tres conceptes i què és el que suposen en la pràctica a l'aula. També explica què és l'observació, tipus d'observació i com cal fer-la. Fa una referència al tipus de preguntes que cal fer per estimular l'alumnat en les seves observacions. Acaba explican que a més del "fer, pensar, comunicar", també és important per la millora didàctica a l'aula, la introducció de "l'aprenentatge cooperatiu" com a tècnica de treball en grup i el "contracte didàctic com a eina d'autoregulació.
- Aprenentatge cooperatiu Presentació on s'explica la necessitat i les ventatges que comporta el fet d'introduir la tècnica de l'aprenentatge com a element de dinamització i autoregulatció del grup-classe. S'explica també el càrrecs que es creen dins del grup i les interaccions que es promouent en el sí del grup.
- El treball per models Presentació on s'explica què és un model científic, com es crea un model i quins són els models amb els que esw treballa la ciència a l'aula.
- De la informació cap al coneixement
Seminari d'actualització en didàctica de la Ciència i ús de les noves tecnologies en el laboratori de ciències
Propostes didàctiques
Propostes didàctiques
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada