Propostes didàctiques

Propostes didàctiques


  • Fer, pensar, comunicar -  Presentació on es fa esment d'  aquests tres conceptes i què és el que suposen en la pràctica a l'aula. També explica què és l'observació, tipus d'observació i com cal fer-la. Fa una referència al tipus de preguntes que cal fer per estimular l'alumnat en les seves observacions. Acaba explican que a més del "fer, pensar, comunicar", també és important per la millora didàctica a l'aula, la introducció de "l'aprenentatge cooperatiu" com a tècnica de treball en grup i el "contracte didàctic com a eina d'autoregulació.
  •  Aprenentatge cooperatiu   Presentació on s'explica la necessitat i les ventatges que comporta el fet d'introduir la tècnica de l'aprenentatge com a element de dinamització i autoregulatció del grup-classe. S'explica també el càrrecs que es creen dins del grup i les interaccions que es promouent en el sí del grup.
  • El treball per models Presentació on s'explica què és un model científic, com es crea un model i quins són els models amb els que esw treballa la ciència a l'aula.
  • De la informació cap al coneixement

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada